.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب در حوزه هنری استان مازندران

یاسر محمودی برنتی  ، طی حکمی از سوی سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران به سمت کارشناس هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مازندران منصوب شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، یاسر محمودی برنتی  ، طی حکمی از سوی سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران به سمت کارشناس هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مازندران منصوب شد .

 در بخشی از  این حکم آمده است : امیدوارم با توکل به خداوند متعال و توسل به دامان پر مهر و گشایشگر اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از دانش و تجربه نمایشگران فرهیخته استان ، گام های نوین در جهت اعتلای هنر نمایش در استان برداشته و همواره قرین توفیقات روز افزون الهی باشید .

«  20 تمام »  منتشر شد

کتاب « 20 تمام » با موضوع زندگی 10 تن از فرماندهان و سرداران استان مازندران به نویسندگی سید ولی هاشمی کارشناس مسئول دفتر مطالعات و فرهنگ ادبیات پایداری این مرکز به چاپ رسید .

کتاب « 20 تمام » با موضوع زندگی 10 تن از فرماندهان و سرداران استان مازندران ، با زبان ساده ، جهت آشنایی دانش آموزان با زندگی فرماندهان و الگو گیری از زندگی سراسر حماسی ، فرماندهان و سرداران هشت سال دفاع مقدس ،  به نویسندگی سید ولی هاشمی کارشناس مسئول دفتر مطالعات و ادبیات پایداری این مرکز به چاپ رسید .

شایان ذکر است این اثر بر اساس دستور معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران و با تدوین و پژوهش سید ولی هاشمی کارشناس مسئول دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری و عضو کارگروه فرهنگ و هنر و همچنین همکاری کنگره ده هزار شهید استان مازندران صورت پذیرفت .

شایان ذکر است ، نام این اثر 20 تمام ، معرف ارتباط این کتاب با دانش آموزان است و در نشر شاهد با شمارگان 3000نسخه به چاپ رسیده است . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.497 seconds.